استفاده از مواد پاک کننده طبیعی و سازگار با محیط زیست در مقابل استفاده از مواد شیمیایی برای تمیزی و نظافت ارجحیت دارد. در این مطلب چگونگی تمیز کردن مایکروفر بدون استفاده از شوینده های شیمیایی را در خانومانه برای شما شرح خواهیم داد.

شوینده های شیمیایی خانگی که امروزه در بسیاری از موارد توسط خانم ها برای نظافت منزل به کار برده می شوند خطرات زیادی دارند که برخی از آنها را برای شما در اینجا ذکر می کنیم. استفاده از پاک کننده های شیمیایی خطر ابتلا به بیماری های آسم، اگزمای پوستی، آلرژی، مسمومیت و انواع سرطان را به طور چشمگیری افزایش می دهند. همچنین شوینده های شیمیایی خاک و سفره های آب زیرزمینی را آلوده می کنند. بسیاری از مواد طبیعی موجود در آشپزخانه می توانند جایگزین خوبی برای شوینده های شیمیایی و پر خطر به حساب آیند. سرکه، آبلیمو و جوش شیرین از جمله موادی هستند که برای این منظور می توان استفاده کرد و اثر آنها بسیار مطلوب خواهد بود، پس سعی کنید در کارهای نظافتی خانه مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست را جایگزین مواد شیمیایی کنید.

 

تمیز کردن مایکروفر بدون مواد شیمیایی


خانومانه شیمیایی ,مواد ,استفاده ,شوینده ,طبیعی ,مواد شیمیایی ,مواد طبیعی ,مایکروفر بدون ,تمیز کردن ,محیط زیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه عینک آفتابی | ای فابنر وب سایت سید مرتضی موسوی تبار اخبار پیام نور دانلودها دیجیتال ساینیج برنا رسانه - سیستم اطلاع رسانی یکپارچه تخفیف ویژه coolergolkhane